دو شنبه 4 ارديبهشت 1396
ن : lafee

پیشنهاد راهنمای مناسب برای PKD با کراتینین 4.3

بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع اختلال کلیوی ژنتیکی است که در آن تعداد زیادی از کیست با مایع پر در کلیه است. بدون کنترل موثر، بیماری کلیه پلی کیستیک توسعه به نارسایی کلیه به راحتی. به تازگی، یک بیمار تعجب که چه دستور یا دستورات برای PKD با کراتینین 4.3 است.

همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک اختلال کلیوی ژنتیکی با مقدار زیادی از کیست در کلیه است. اگر کیست نمی تواند به طور موثر کنترل می شود، کیست بیشتر و بیشتر بزرگتر و بزرگتر می شوند، به عنوان یک نتیجه، عملکرد کلیه را تحت تاثیر قرار است. به عنوان کلیه می تواند تابع خود را انجام نمی دهد، تعداد زیادی از ضایعات محصولات و مواد سمی نمی تواند خارج از بدن دفع می شود به درستی، در سطح کراتینین بالا می شود. به طور کلی، کراتینین 4.3 است در شکست مرحله 3 کلیه است که در مرحله کلیدی بیماری کلیوی. در نتیجه، آن را بهترین زمان برای بیماران به اقداماتی برای جلوگیری از آسیب بیشتر است.

در چین، درمانی به نام طب میکرو چینی Osmotherapy به تصویب رسید برای کمک به بیماران کوچک شدن کیست کلیه به طور طبیعی. این نرم افزار خارجی که مواد مخدر فرهنگ فوق العاده ای را به پودر تصفیه شده است. علاوه بر این، پودر را به دو کیسه دارو که در منطقه کمر خود را برای حدود 40-50 دقیقه قرار داده جمع آوری شده. با اتصال دستگاه اسمزی و دو بسته دارو، مواد فعال در داروهای گیاهی خواهد آمد و سپس در داخل ضایعات کلیوی نفوذ به طور مستقیم. از یک طرف، آن را کاهش کیست های کلیه از طریق جلوگیری از مواد فعال در سلول های اپی تلیال از آزاد، از سوی دیگر، آن را باعث دفع کیست مایع با افزایش گردش خون از سطح کیست های کلیه. مهمتر از همه، این درمان استفاده نمی شود به تنهایی، بلکه آن است که همراه با دیگر درمان های طبیعی مانند دارو حمام، حمام پا، داغ فشرده درمان، بخار درمان استفاده می شود. با انجام این کار می تواند اثرات جامع بهبود یافته است. این درمان می شود حدود یک ماه، که در آن وضعیت بیماری خود را بسیار بهبود یافته و پس از آن سطح کراتینین بالا است و اساسا کاهش اجرا شده است.

پیشنهادات مناسب برای بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 4.3 شده اند ذکر شده، اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان های طبیعی با آن برخورد، لطفا از ارسال وضع موجود خود را و شماره تلفن به kidneyfailurecn@hotmail.com یا پیام زیر را ترک. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

لینک های مرتبط: http://www.kidneyfailureweb.com/pkd/5360.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پیشنهاد راهنمای مناسب برای PKD با کراتینین 4, 3,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.